Nově máme u nás v ordinace dentální hygienu, objednat se můžete na tel. +420251613217

Nástroje zubaře a vzhled celého zubu na tyrkysovém pozadí. Stomatologie Praha 5Komplexní služby stomatologické péče poskytneme všem našim klientům. U nového pacienta začínáme vždy vstupní prohlídkou. Detailně vyšetříme Váš chrup a ostatní tkáně, které souvisí s ústní dutinou. Toto vstupní vyšetření je nesmírně důležité, neboť onemocnění dutiny ústní má vliv na celkové zdraví lidského těla, narušuje estetiku vzhledu, ale může mít i neblahý vliv na Váš profesní život. Nejčastějšími onemocněními ústní dutiny, jsou zubní kazy, zánět dásní a citlivost zubů. Zánět dásní v okolí zubu může vést k parodontóze a až k následnému vypadávání zubů. Také citlivost zubů, kterou způsobují odhalené zubní kanálky, je pro každého člověka velmi nepříjemná, neboť se vyznačuje akutní bolestí, kterou způsobují změny teplot vzduchu, ale i potravin nebo nápoje.

Proto všem našim pacientům neustále zdůrazňujeme, aby o svůj chrup řádně pečovali. Dodržovali v dostatečné míře zubní hygienu a v neposlední řadě, aby se pravidelně dostavovali na preventivní prohlídky. Jen při dodržování těchto návyků docílíte zdravého chrupu.

Kromě všeobecně známých ošetření, jako je odstranění zubního kamene a kazu, ošetření kořenových kanálků, nebo extrakce (vytržení ) zubu, zhotovování výplní atd., využíváme moderních metod implantologie. To znamená, že Vám obnovíme chrup pomocí zubních implantátů, které slouží jako umělé náhrady některých zubů. Jsou vyrobeny z titanu, mají tvar drobného šroubku nebo destičky. Větší část je uložena v čelistní kosti, na menší část se nasazuje umělá zubní korunka nebo můstek, umožňují tak nahradit snímatelnou protézu pevným můstkem. Výhodou je, že odpadá pro pacienta nepříjemné broušení zdravých zubů.

Ošetření kořenových kanálků enodoncie

Pokud si včas nenecháte ošetřit zubní kaz, může dojít k zánětu, který způsobují bakterie, které se dostávají i do kořenových kanálků. Abychom mohli zub zachránit, musíme odstranit jak příznaky onemocnění zubu, ale hlavně jeho příčinu.

Cílem endodontického ošetření je především zachránit zub. Je to pro pacienta levnější a rychlejší alternativa, než náhrada ztraceného zubu, což znamená zhotovení můstku nebo zavedení implantátu. Obě tato řešení jsou navíc časově a finančně nákladnější než provedení endodontického ošetření (zaplnění zubu).

Protetické ošetření

Krásný úsměv, vybělené zuby. u zubaře. Stomatologická ordinace Praha 5Laboratorně Vám na míru vyrobíme zubní náhrady:

Korunky celokeramické – jsou nejvěrnější zubní náhradou zdravého zubu,

Fazetové korunky – z větší části jsou kovové, přední část je bílá,

Celokovové korunky – jsou celé kovové, používáme je na zadní zuby,

Pryskyřičné korunky – používáme jako provizorium,

Kovokeramické korunky – mají kovový podklad, povrch je bílý,

Můstky – nahrazují jeden nebo více ztracených zubů, je pevně zakotven na zubech a stejně jako u korunek Vám můžeme s ohledem na estetiku nabídnout několik druhů,

Snímatelné náhrady – jsou zubní protézy, nahrazují ztracené zuby, jsou kotveny na zbývajících zdravých zubech, zhotovíme je tak, aby si je pacient mohl kdykoliv vyjmout a nasadit,

Naprostá samozřejmost u větších zákroků je podání lokální anestezie a díky ní je ošetření zcela bezbolestné.